جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

انواع بینی

انواع بینی

انحراف بینی

بسیاری افراد بدون این که بدانند بینی شان دچار انحراف است، به زندگی ادامه می دهند. این امر به این خاطر است که انحراف بینی در اغلب موارد مشکلی نیست که با نگاه کردن به آینه مشخص باشد.

انحراف بینی زمانی ایجاد می شود که استخوان های بینی یا سپتوم به طور دقیق در مرکز صورت قرار نگرفته باشد. در نتیجه به نظر می رسد که بینی به یک طرف کج شده است.

در اغلب موارد، انحراف بینی به طور ارثی به وجود آمده است. با این حال، ممکن است در اثر ضربه یا آسیب به بینی نیز ایجاد شود.

متخصص زیبایی قادر است شکل سپتوم و استخوان های بینی را تغییر دهد و آن را به طور دائم به حالت صاف و متقارن درآورد.

پهن بودن بینی

برخی افراد فکر می کنند که ظاهر بینی شان از روبرو و یا شاید حتی از کنار، خوب به نظر می رسد؛ اما چیزی که از آن ناراضی هستند، ضخامت بینی شان است و به همین دلیل تمایل به باریک کردن آن دارند.

چنانچه بینی پهنی دارید، عوامل زیادی وجود دارند که تعیین می کنند چه نتایجی از عمل زیبایی بینی می توانید انتظار داشته  باشید.

اگر پوست اطراف بینی تان خیلی ضخیم است، جراح می تواند شکل بینی را تغییر دهد و یا شاید ممکن است بتواند آن را کمی باریک تر کند، اما به دلیل ضخامت پوست آن، ممکن است به اندازه ی دلخواه نتوان بینی را باریک کرد.

به هر حال اگر بینی شما به دلیل ساختار استخوانی  آن پهن است، معمولا توسط جراحی زیبایی بینی می توان پهنای بینی را به  طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

بزرگ بودن بینی

چنانچه بینی شما برای صورتتان به وضوح بیش از حد بزرگ است، شما این شانس را دارید که سایز بینی تان را به میزان زیادی کاهش دهید. اغلب بینی های بزرگ دارای ساختار زمینه ای استخوانی بزرگی هستند که باعث می شود تغییر شکل آن نسبتا راحت باشد.

به هر حال مهم است که به خاطر داشته باشید که اگر بینی بزرگی دارید، پزشک متخصص لزوما قادر نخواهد بود بینی شما را خیلی کوچک کند.

این امر به این دلیل است که بینی را تا حدی باید تغییر شکل داد که بر روی صورت ظاهر طبیعی داشته باشد. اگر برای مثال جراح شما بیش از حد بینی تان را کوچک کند، در این صورت ممکن است با سایر اعضای صورتتان متناسب نباشد، و در نتیجه ظاهر خوبی نداشته باشد.

برخی افراد، در مراحل بعدی زندگی شان، بینی شان برگتر می شود، مانند افرادی که به مراحلی پیشرفته از بیماری روزاسه دچار هستند. در چنین مواردی به دفعات بیشتری عمل جراحی نیاز خواهد بود تا شکل بینی را تغییر دهیم و نوع تغییر شکلی که می توانیم اعمال کنیم، نسبتا محدود خواهد بود.

بلند بودن طول بینی

بینی بلند، معمولا وقتی که از جلو به فرد نگاه می کنیم، طبیعی به نظر می رسد، اما از نیمرخ، بلند بودن بیش از حد بینی واضح خواهد بود. این مشکل می تواند باعث شود که فرد هنگامی که دیگران از کنار به او نگاه می کنند، احساس عدم اعتماد به نفس داشته باشد.

خوشبختانه توسط جراحی زیبایی بینی، میتوان بینی بلند را تا اندازه ی طبیعی کوتاه کرد. این کار با کاهش طول غضروف بینی، کوتاه کردن سپتوم (تیغه ی بینی) و یا با برداشتن پوست بین سوراخ های بینی انجام می شود.

قوز بینی

قوز روی بینی می تواند در نتیجه ی تصادف یا آسیب به بینی ایجاد شده باشد و یا علت ژنتیکی داشته باشد که ژنتیک رایج ترین علت قوز بینی است.

قوز بینی می تواند با هر نوع و شکل بینی وجود داشته باشد. اما چنانچه تنها مشکل بینی شما قوز آن باشد، جراح به راحتی قادر خواهد بود توسط سوهان کشیدن غضروف پل بینی، قوز بینی تان را صاف کند.

بزرگ بودن نوک بینی

چنانچه نوک بینی بزرگ باشد، باعث میشود شکل نوک بینی گرد یا پهن به نظر برسد.

جراح متخصص زیبایی می تواند شکل نوک بینی را با تغییر دادن غضروف زیر پوست نوک بینی به نحوی تغییر دهد که کمتر پهن به نظر برسد.



مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.