جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

بینی زیبا به چه بینی اطلاق می شود؟

بینی زیبا به چه بینی اطلاق می شود؟

طبق نظر تمام مکاتب عمل زیبایی بینی ، بینی زیبا بینی طبیعی است. در حقیقت بینی به شکل نازیبا در هنگام صحبت فرد باعث می شود توجه مخاطب در چهره به بینی جلب شود ولی  بینی زیبا و طبیعی باعث می شود هنگام صحبت ، بلکه به اجزاء زیبای صورت از جمله چشم و ابرو و گونه ها جلب شود مخصوصا در ایرانی ها که چشم و ابروی زیبایی دارند.

توجه مخاطب را جلب می کند.جالب توجه اینکه در فرهنگ عامه ما دقیقاً تصور بر عکس است و بسیاری از افراد می خواهند پس از عمل زیبایی بینی ، بینی کاملاً عمل شده بنظر برسد و مخاطب متوجه عمل زیبایی بینی فرد بشود که این دقیقاً بر خلاف اصول زیبایی صورت است.

آیا عمل زیبایی بینی فقط باید بر ظاهر بینی متمرکز باشد و فقط در بعضی بینی های خاص مشکل انحراف بینی یا مسائل عملکردی دیگر بینی مطرح است؟

این سؤال بسیار کلیدی است. اخیراً در تمامی مکاتب عمل زیبایی بینی گفته می شودجراحی عملکردی (فانکشنال) و زیبایی بینی ، یعنی به هیچ وجه جراحی زیبایی به تنهایی وجود ندارد و علاوه بر عمل زیبایی بینی حفظ حداکثر عملکرد ساختمانهای بینی و بحث تنفس بینی بسیار حائز اهمیت است.

تفاوت عمل زیبایی بینی و جراحی فانکشنال و زیبایی بینی چیست؟

در عمل زیبایی بینی ، صرفاً تمرکز روی ظاهر بینی می باشد و در جهت حصول حداکثر زیبایی ، قسمت های نا زیبا عمدتاً از ساختمان بینی خارج و دور ریز می شود. در حالیکه در جراحی فانکشنال و زیبایی (که اخیراً همه مکاتب عمل زیبایی بینی دنیا به آن معتقدند) جراحی زیبایی بینی با حداقل دور ریزی اجزاء انجام می شود و با حفظ ساختمانهای بینی و شکل دهی جدید آن ، هم زیبایی به نحو احسن حاصل می شود و هم دریچه ی بینی تقویت شده و حفظ خواهد شد.

آیا می توان مشکلات دیگر بینی از جمله انحراف بینی و مشکلات سینوس را در حین عمل زیبایی بینی و در یک جلسه برطرف کرد؟

این نکته بسیار کلیدی است . اخیراً توصیه می شود حتماً حین عمل زیبایی بینی و در همان جلسه ، انحراف بینی چه خفیف چه شدید و مشکلات همراه در سینوس ها مثل کیست ها اصلاح شود. البته این مسئله شامل اکثر افراد می شود چون اکثر افراد به درجاتی انحراف بینی نیز دارند و بی توجهی به آن و انجام صرف عمل زیبایی بینی می تواند در آینده باعث مشکلات عدیده ای برای فرد شود. در بینی هایی با ظاهر کج و در انحراف بینی های داخلی شدید ، همیشه توصیه به عمل زیبایی بینی و انحراف بینی به صورت همزمان می شود تا احتمال برگشت انحراف بینی به حالت قبل از عمل زیبایی بینی به حداقل برسد.البته این بینی ها از سخت ترین جراحی های زیبایی محسوب می شوند.

 

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.