جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

چگونه بینی گوشتی کوچک می ‌شود؟

چگونه بینی گوشتی کوچک می ‌شود؟

در عمل زیبایی بینی برای کوچک کردن بینی گوشتی ، با برداشتن ، تراشیدن یا جابه‌ جایی غضروف و استخوان بینی فرم کوچک‌ تری از بینی به دست می ‌آید. این عمل زیبایی بینی از طریق ایجاد برش ‌های کوچک درون سوراخ‌ های بینی صورت می ‌گیرد که دسترسی به غضروف و استخوان تحتانی را ممکن می‌ سازد. اگرچه ساختار تحتانی کوچک می‌ شود، اما به پوستت بیرونی دست زده نمی ‌شود. پوست در طول فرایند بهبود منقبض می ‌گردد تا با شکل جدید سازگاری یابد.

شاید لازم باشد تا با توجه به میزان مورد نظر کوچک کردن بینی، سوراخ‌های بینی نیز تنگ ‌تر شوند تا تناسب در تمام قسمت‌ ها حفظ شود . در چنین مواردی ، برش‌ های بسیار کوچک بر روی هر یک از سوراخ ‌ها ایجاد می‌ شود که تنها اندکی جای ‌شان باقی می ‌ماند و با چروک افتادن بین سوراخ بینی و صورت به چشم نمی ‌آیند.

نتایج جراحی بینی نوک پهن
6 تا 12 هفته طول می ‌کشد تا نتایج نهایی قابل مشاهده باشد، در حالی ‌که روند بهبود تا یک سال به درازا می ‌انجامد. مانند هر عمل زیبایی بینی دیگری ، در این مورد نیز نتایج به دست آمده در هر بیمار با دیگری متفاوت است. کبود شدگی و تورم، به ویژه در اطراف چشم ‌ها، طبیعی است که ظرف کمتر از سه هفته این نشانه ‌ها از بین خواهند رفت. به علاوه باید یک اسپلینت (محافظ) محکم را دست ‌کم یک هفته بر روی بینی تحمل کنید. اگرچه معمولاً درد پس از عمل رینوپلاستی (عمل زیبایی بینی) کوچک کننده چندان زیاد نیست، مسکن برای بیمار تجویز می شود تا در صورت بروز درد مصرف کند.

معمولاً می ‌توانید کار و فعالیت‌ های روزانه خود را در ظرف یک هفته از سر بگیرید، اما 3 تا 6 هفته پس از عمل زیبایی بینی از انجام فعالیت بدنی شدید خودداری کنید. اگر عینک به چشم می ‌زنید، از قرار دادن آن بر روی پل بینی در طول دوران بهبود خودداری کنید. ممکن است تا چند ماه در اطراف نوک بینی احساس سفتی یا کرختی داشته باشید.
جراحی بینی نوک پهن برای کسانی که از بزرگی بینی گوشتی و پهنشان رنج می برند ، مناسب است . بینی نوک پهن باعث خجالت و کاهش اعتماد به نفس در فرد می شوند و با کوچک کردن بینی گوشتی می توان زیبایی و اعتماد به نفس را به شخص باز گرداند . جراحی بینی گوشتی نوعی عمل جراحی ترمیمی بینی است و در واقع شاخه ای از رینوپلاستی ( عمل زیبایی بینی ) است و خطرات، مضرات و نیز فواید خود را دارد.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.