جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل زیبایی بینی

نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل زیبایی بینی

افرادی که عمل زیبایی بینی انجام می دهند حتما باسد نحوه چسب زدن بینی را یاد بگیرند که اگر خواستند در منزل این کار را انجام دهند به مشکل برنخورند.

قدم اول این است که به حمام رفته و چسب روی بینی را کاملا با آب می شوییم. در این مرحله باید دقت داشته باشم که چسب ها را از روی بینی نکنیم و بگذاریم چند دقیقه زیر آب خیس بخورد. زیرا در صورت کندن چسب از روی بینی ممکن است دچار خونریزی زیرجلدی شویم. اگر چند دقیقه زیر آب بایستیم چسب ها خیس خورده و به راحتی از روی بینی جدا می شود.

در مرحله بعدی صبر می کنیم تا پوست خشک شود. می توانیم چربی پوست را بوسیله الکل پاک نماییم تا زمانی که می خواهیم روی بینی چسب بزنیم پوست چرب نباشد و باعث کنده شدن چسب نشود.

سپس چسب بینی به صورت نواری و به ابعاد ۵/۲ سانتی متری و نیز چهار برش ۱۵ سانتی متری بریده و شروع به چسب زدن بینی می نماییم.

چسب زدن را از بالای بینی شروع می کنیم و همچنین پشت بینی را چسب می زنیم. این چسب باید ۵۰ درصد چسب اول را بپوشاند. در مرحله بعدی دو چسب از بالا به طرف نوک بینی می زنیم.

سپس چسبی را که به اندازه ۱۵ سانتی متر بریده بودیم طوری به دو طرف بینی می چسبانیم که نوک بینی را کاملا جمع کند. چسب را به نحوی بچسبانید که نوک بینی به سمت بالا باشد.

در مرحله آخر چسب های اضافه بینی را چیده و چسب ها را مرتب می کنیم.

چسب زدن بینی بعد از عمل زیبایی بینی بسیار مهم است و باید این کار را به دقت و تا دو ماه بعد از عمل زیبایی بینی و هفته ای ۲ بار توسط پزشک انجام شود.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.