جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی امروزه یکی از جراحی های زیبایی است که بسیار انجام می شود.اغلب خانم ها بیشتر از آقایان از این جراحی زیبایی استقبال می کنند زیرا خانم ها اهمیت بیشتری به زیبایی شان می دهند. با انجام جراحی بینی می بینید که تغییرات بسیاری در ظاهر شما ایجاد می شود. عمل زیبایی بینی علاوه بر جنبه زیبایی می تواند اختلالات تنفسی که ناشی ازز ساختار بینی شما می باشد را برطرف کند.نتیجه عمل زیبایی بینی بلند مدت است و شما باید در انتخاب متخصص یا جراح خود نهایت دقت بکنید. اما برای اینکه بتوانید بهترین عمل جراحی راا تجربه کنید نیاز است که قبل از اقدام برای انجام عمل زیبایی بینی در این زمینه اطلاعاتی را کسب نمایید و سپس تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی بگیرید.

انتخاب جراح بینی

اولین اقدامی که قبل از عمل زیبایی بینی نیاز است که انجام دهید انتخاب جراح بینی مناسب است. باید یک جراح بینی با تجربه ای را انتخاب کنید که بتوانید به بهترین نحو جراحی بینی تان  را انجام دهد.برای شناخت جراح بینی مناسب می توانید به مطب وی رفته و با مشاهده ی بیماران وی و همچنین مشاوره با ایشان در این باره تصمیم بگیرید.

سن مناسب عمل زیبایی بینی

به دلیل استقبال بسیاری که از عمل زیبایی بینی می شود اغلب افراد مایلند هرچه زودتر این جراحی را انجام دهند اما بهتر است بدانید که خانم ها برای انجام جراحی بینی باید حداقل ۱۷ سال داشته باشند.آقایان نیز باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند تا بتوانند عمل زیبایی بینی را انجام دهند.البته در برخی مواقع بنابر دلایلی ممکن است در سنین کمتر نیز این عمل انجام شود.. اما اگر عمل زیبایی بینی در سنین کم انجام شود به دلیل رشد غضروف ها ممکن است بینی به حالت اولیه بازگردد. به همین دلیل بهتر است که بعد از اتمام رشد غضروف های بینی اقدام بهه عمل زیبایی بینی نمایید.

جراحی بینی نوک پهن

بینی هایی که دارای ضخامت زیاد پوست هستند و غضروف ضعیفی دارند در اصطلاح بینی نوک پهن گفته می شوند.این بینی ها معمولا پهن هستند و اغلب افرادی که صورتشان چاق است دارای این بینی ها هستند. در این نوع بینی ها در صورت لزوم بنابر تشخیص پزشک شاید نیاز باشد که غضروف آن تقویت شود. جراح برای این منظور از گرافت های بینی که با تکنیک های ویژهه ای بر روی غضروف ها زده می شوند آن را تقویت کرده و باعث استحکام بیشتر بینی می شود بینی های گوشتی غضروف مستحکمی ندارند که ساختمان کلی بینی را به خوبی نگه دارند  پس برای عمل زیبایی بینی نوک پهن باید کمی واقع بین بود. زیرا این نوع بینی ها تغییرات کمی می کنند.معمولا نتایج جراحی بینی گوشتی از نوع عروسکی یا فانتزی نیستند. هرچه بینیی بزرگ و گوشتی تر باشد انتظار بینی های فانتزی نیز کمتر می شود، زیرا پوست این نوع بینی ها بسیار ضخیم و کلفت بوده و هرچه جراح تلاش نماید نمی تواند ضخامت آن را کم کند . یکک بینی طبیعی و زیبا نتیجه ی بسیار مطلوبی از بینی های بسیار بزرگ و گوشتی خواهد بود.افراد دارای بینی گوشتی ، در بسیاری از موارد انتظارات بی مورد و بیش از اندازه از عمل زیبایی بینی دارند که در نهایت باعث نارضایتی بیماران می شود. بنابراین در طی این جلسات از جراح بخواهید تا نسبت به نوع بینی شما بهترین و موفق ترین نتیجه را پیش بینی نماید. شما میی  توانید از دکترخود بخواهید که نمونه کارهایی که ساختار بینی آنها نزدیک به ساختار بینی شما بوده است را به شما نشان دهد.

جراحی بینی استخوانی

بینی های استخوانی بهترین گزینه برای جراحی هستند زیرا عموما دارای استخوان های محکم و غضروف های سفت هستند بینی های استخوانی دارای پوست ظریف و نازکی هستند که بعد از عمل زیبایی بینی به خوبی فرم می گیرند و ظرافت کار جراحان در بینی های استخوانی  به راحتی دیده می شود. این نوع بینی ها معمولا دارای تیغه های محکم، قوز و برآمدگیی هستند و نیاز است که از غضروف ها یا استخوان آنها برداشته شود تا وضعیت مناسبی پیدا کنند. برای برداشتن غضروف ها یا استخوان اضافی بینی در برخی مواقع ممکن است غضروف آن راا برش دهند و یا استخوان آن را سوهان می زنند.به دلایل گفته شده این نوع از بینی ها می توانند سربالا و فانتزی شکل بگیرند.در نهایت می توان گفت که هرچه بینی مستحکم تر و غضروف های آن قوی تر باشد نتیجه ی عمل زیبایی بینی نیز بهتر خواهد بود.

رینوپلاستی استاندارد

عمل زیبایی بینی یا  رینوپلاستی که در کشور ما بسیار شایع است نباید تنها از منظر زیبایی به آن دیده شود.بلکه حتی با انجام جراحی زیبایی مسیر تنفسی نیز دستخوش تغییراتی می شود.پس یک عمل زیبایی بینی ، باید استاندارد باشد و حفظ تنفس در اولویت باشد . باید توجه داشت که بیمار می تواند در شکل نهایی بینی خود تصمیم بگیرد ولی میزان برداشتن بافتت نرم ، استخوان و غضروف توسط پزشک باید در حدی باشد که علاوه بر تناسب اجزای مختلف بینی با صورت و رعایت معیارهای زیبایی تخریبی در بینی صورت نگیرد که قابل جبران نباشد .
یکی دیگر از عوارض تخریب بافت نرم استخوان و غضروف در بینی غیر طبیعی شدن ظاهر بینی و پوست روی آن است و در مواردی که صدمات بافت نرم شدیدتر باشد زخم شدن پوست روی آن ممکن است اتفاق بیفتد .پره های بینی در جایی که به صورت می چسبند قابل جابجایی نیستند ولی در صورتی که پره ها به شکل پرانتزی به صورت می رسند می توان با برداشتن استاندارد پره ها در زاویه ی مناسب علاوه بر حفظ زیبایی سوارخ های بینی آن ها را کوچک تر کرد تا حدی که مانع تنفس مناسب نشود.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.