جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

آیا روش جراحی بینی استخوانی با بینی گوشتی متفاوت است؟

آیا روش جراحی بینی استخوانی با بینی گوشتی متفاوت است؟

در ایران به ندرت ممکن است با کسی برخورد کنیم که فقط بینی نوک پهن یا بینی استخوانی داشته باشد و در اغلب موارد ترکیب هر دو وجود دارد و باید تکنیک‌ های مناسب برای هر دو را به کار برد. در بینی‌ های استخوانی مهم‌ ترین کار، کاستن از حجم بینی و شکل ‌دهی آن است در حالی که در بینی‌ های گوشتی مهم ‌ترین اقدام کاستن بافت از یک قسمت و افزودن بافت بهه قسمت یا قسمت‌ های دیگر است. بافت افزودنی در اغلب موارد غضروفی است که از تیغه بینیبرداشته می‌شود ولی گاهی به علت سابقه ضربه یا شکستگی یا به دلیل نامشخص تیغه غضروفی بینی، استخوانی می ‌شود و قابل استفاده نیست. در این هنگام معمولا انتخاب دوم غضروف گوش است. لازم به ذکر است که برداشتن غضروف از گوش اثر بسیاری کمی بر جای می ‌گذارد و نباید برای افراد نگرانی ایجاد کند. چون شکل دادن به بینی گوشتی بسیار مشکل است فقط توسط جراحان باتجربه انجام شود.

 آیا درست است که بینی نوک پهن بر می‌ گردد؟

خیر. آنچه که از بینی کاسته یا به آن افزوده می ‌شود معمولا به همان صورت باقی می ‌ماند اما آنچه در مورد بینی گوشتی صدق می ‌کند تورم شدیدتر و طولانی ‌تر است. تورم طولانی ‌مدت ممکن است منجر به ایجاد بافت فیبروز و در نتیجه در همان حالت پایدار شود. بنابراین مراقبت‌ های پس از عمل زیبایی بینی از جمله دو بالش گذاشتن زیر سر موقع خواب، ماساژ و چسب زدنن  باید با دقت بیشتر رعایت و طولانی ‌تر انجام شود و نیز ممکن است نیاز به چند تزریق آمپول‌ های ضد التهاب طولانی اثر وجود داشته باشد.

یک بینی کوچک و متناسب با صورت می تواند زیبایی را چند برابر کند. بینی های بزرگ و گوشتی معمولاً تناسب صورت را به هم می زنند، بنابراین عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی می تواند این تناسب را برای صورتتان به ارمغان بیاورد.

 بینی نوک پهن ( بینی گوشتی )

برخی از بینی ‌ها از روبه ‌رو و تمام رخ نیز ویژگی ‌هایی را به نمایش می ‌گذارند که دلخواه صاحبان ‌شان نیست. آنچه این تصویر تمام ‌رخ را نا زیبا می ‌سازد، معمولاً بینی با نوک بیش از اندازه پهن یا گرد و پلی است که آن هم از میزان دلخواه پهن‌ تر است. غضروف‌ نوک بینی برای اصلاح نوک پهن با دقت تغییر شکل و تراش داده می ‌شود تا اندازه نوک کاهش یابد و ظاهری زیباتر به دست آید. در این بین، جراح باید مواظب باشد تا تقویت ساختاری بینی را مختل نسازد و مجرا های عبور مسدود نشوند. اصلاح پل پهن استخوانی نیاز به تراش، و گاهی اوقات، جابه ‌جایی استخوان‌ های بینی دارد.

 کوچک کردن بینی گوشتی با رینوپلاستی ( عمل زیبایی بینی )

یکی از رایج ‌ترین خواسته ‌های متقاضیان انجام عمل زیبایی بینی داشتن بینی کوچک‌ تر است. علت ناخشنودی چه پهن بودن، یا اندازه سوراخ‌ های بینی باشد، چه نیم رخ نا زیبا، بسیاری از داشتن بینی ‌ای شکایت دارند که به طور نا متناسبی برای صورت‌ شان بزرگ است. کوچک کردن بینی، یا رینوپلاستی کوچک کننده (عمل زیبایی بینی)، یکی از متداول‌ ترین عمل ‌هایی است که جراح زیبایی انجام می ‌دهد.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.