جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

بینی استخوانی یا غضروفی چیست ؟

بینی استخوانی یا غضروفی چیست ؟

اگر ساختمان هرمی شکل بینی از غضروف ، و اسکلت استخوانی دارای پوستی نازک باشد به این نوع بینی ، بینیِ استخوانی یا بینی غضروفی گفته می شود.

 بینی نوک پهن چیست و چه تفاوتی با بینی استخوانی دارد ؟ 

بینی نوک پهن اصطلاحی است که مراجعه‌ کنندگان به کار می ‌برند و به بینی هایی که دارای پوست قطور و بزرگی قسمت نرم بینی یعنی یک سوم پایینی باشد می ‌گویند
عواملی که سبب بزرگی یک سوم پایینی بینی می‌شود عبارتند از: پوست قطور، بافت هم بندی عضلانی زیاد در زیر پوست و غضروف‌ های بزرگ و قطور پایینی کناری. از بین عوامل فوق آنچه شکل‌ دهی بینی را بیش از همه مشکل می ‌کند، پوست قطور است.
از طرف دیگر مراجعه ‌کنندگان، عبارت بینی استخوانی را هنگامی به کار می‌ برند که دو سوم بالایی بینی بزرگ و دارای قوز باشد. عناصر آناتومیک که در این بزرگی نقش دارند عبارتند از استخوان‌ های بینی، غضروف‌ های بالایی کناری و کناره جلویی تیغه بینی.

 عمل زیبایی بینی بینی گوشتی راحت تر است یا بینی استخوانی؟

جراحی زیبایی بینی یکی از تکنیکی‌ ترین اعمال جراحی است و انجام آن هیچ‌ گاه راحت نیست و نیازمند جراح با تجربه و دوره‌ دیده است و یک جراح باتجربه و دوره ‌دیده از عهده هر دو نوع  بینی بر می ‌آید ولی در هر مورد باید تکنیک های مناسب آن نوع را به کار برد.

 بهبودی بینی نوک پهن سریع ‌تر است یا بینی استخوانی؟

هنگامی که مشکل اصلی در بزرگی یا بد شکلی استخوان ‌ها و غضروف ‌های دو سوم فوقانی بینی و پوست نازک باشد با شکل دادن به اسکلت بینی و کشیدن پوست نازک روی آنها، می ‌توان به سرعت شکل زیبای ساخته شده را آشکار کرد ولی اگر بافت نرم زیاد و به خصوص پوست قطور مشکل اصلی باشد، چون تورم ناشی از عمل زیبایی بینی، زیاد تر و طولانی ‌تر است برای این که شکل نهایی بینی معلوم شود باید بیمار و جراح صبر بیشتری داشته باشند. در افراد با پوست نازک شکل نهایی بینی در نمای نیمرخ پس از 6 ماه مشخص می‌ شود ولی در نمای روبه ‌رو ممکن است تا 18 ماه بینی به کوچک شدن ناشی از کاهش ورم ادامه دهد. این زمان برای پوست ‌های قطور مطمئنا طولانی ‌تر است.

 

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.