جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی فانتزی

جراحی زیبایی بینی فانتزی

جراحی زیبایی بینی یک عمل زیبایی است که اغلب افراد این جراحی را انجام می دهند و با انجام این جراحی تناسب چهره خود را برقرار می کنند. البته خانم ها بیشتر به انجام جراحی زیبایی بینی فانتزی علاقه مند هستند. لازم است که ابتدا با  ویژگی های بینی فانتزی آشنا شوید.

ویژگی های بینی فانتزی :

بینی های فانتزی اغلب کوچک و سر بالا می باشند و با توجه به ساختار چهره کوچک خواهد بود . این نوع بینی که عروسکی نیز نام دارد می تواند چهره را عروسکی و زیبا نماید، البته این نوع بینی به تمامی افراد توصیه نمی شود و در مشاوره های قبل از جراحی زیبایی بینی به فرد امکان یا عدم امکان جراحی بینی فانتزی بیان خواهد شد .

جراحی زیبایی بینی از روی عکس:

بسیاری از مراجعین برای دریافت مشاوره به همراه خود عکسی از هنرپیشه ها و بازیگران معروف می آورند و تمایل بسیاری دارند که بینی آن ها بعد از جراحی زیبایی بینی دقیقا به همان شکل بشود .

اما آیا امکان جراحی زیبایی بینی از روی عکس وجود دارد ؟

خیر، همانطور که می دانید هیچ دو بینی مانند هم نخواهند بود ، ساختار، پوست، جنس و نوع بینی هر فرد منحصر به فرد است و البته نتیجه ی جراحی زیبایی بینی برروی افراد دو قلو نیز مقداری متفاوت خواهد بود . مهم ترین نکته در جراحی زیبایی بینی میزان استحکام غضروف ها و البته جنس پوست است . اگر تمایل به جراحی بینی فانتزی دارید حتما باید پوست نازک و غضروف های محکمی داشته باشید تا در زمان جراحی زیبایی بینی بتوان تغییرات لازم را در آن ایجاد نمود .

مثلما یک فرد با بینی نوک پهن کاندید مناسبی برای بینی عروسکی یا فانتزی نیست زیرا ضخامت پوست در این نوع بینی بسیار بالا و غضروف های آن بسیار ضعیف است.

به یاد داشته باشید که دریافت مشاوره صحیح و واقع گرایانه در زمان مراجعه به حضور پزشک بسیار تاثیر گذار خواهد بود از این رو در انتخاب جراحی زیبایی بینی دقت کافی را داشته باشید .

ورم و التهاب بعد از عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی ، ورم بینی بعد از جراحی بینی ، مراقبت های بعد از جراحی بینی

ورم و التهاب بعد از عمل زیبایی بینی امری طبیعیست ، این تورم از زمان عمل شروع خواهد شد و به نسبت نوع بینیحتی تا دو سال هم ممکن است ادامه یابد. البته اوج  تورم بینی در دو هفته اول بوده و بتدریج فروکش میکند. تورم در بینی نوک پهن طولانی تر است. این تورم در مقاطع مختلف پس از عمل زیبایی بینی ممکن است کمتر و یا بیشتر شود.  مثلا در ابتدای صبح معمولا تورم بیشتر است که بتدریج کمتر میشود و یا در بانوان در زمان قاعدگی. توصیه میشود در ۲۴ ساعت اول برای کم شدن کبودی و تورم از کیسه یخ روی گونه ها و پیشانی استفاده شود. همچنین در زمان استراحت سر مقداری از بقیه بدن بالاتر باشد. مصرف زیاد نمک و همچنین قرار گرفتن در زیر نور آفتاب موجب افزایش ورم میشود.

استعمال دخانیات همچون سیگار و قلیان موجب افزایش تورم و توصیه به پرهیز از آن میشود.

پمادهای آنتی بیوتیک و نیز پمادهای ضد التهاب باعث کاهش تورم در محل برش پوست خواهد شد.

تا دو هفته اول چسب بینی کمک به فرم دهی بینی خواهد کرد و بعد از آن باعث کاهش ورم و التهاب بینی بعد از  عمل زیبایی بینی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.