جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,جراحی زیبایی بینی,جراحی بینی استخوانی,بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی ظاهر مشخصی دارد ، معمولا این نوع بینی با یک قوز و بر آمدگی همراه است و اغلب دارای انحراف مختصری می باشد .قوز روی بینی استخوانی عموما ارثی بوده و بر اثر عومل ژنتیکی اتفاق می افتد و با  رشد بیشتر غضروف روی بینی بر روی بینی قوز ایجاد می شود.البته آسیب هایی که در دوران نوجوانی ممکن است به بینی فرد وارد شود یکی از دلایل این امر است.این نوع بینی ها با عمل زیبایی بینی به راحتی حل خواهد شد.در این نوع عمل قوز روی بینی برداشته می شود و با این کار طول و عرض بینی و همچنین دیگر تناسبات بهبود خواهدد  یافت و زیبایی بینی به وجود خواهد آمد.

اگر بینی شما دارای غضروف های محکمی باشد و پوست آن بسیار نازک  به آن بینی استخوانی می گویند .
یکی دیگر از خدمات عمل زیبایی بینی رفع مشکلات و انحرافات موجود در بینی های غضروفی و استخوانی است که قوز بینی و یا کجی آن را برطرف می کند.

برای وجود بینی استخوانی دلایل ژنتیکی نسبت به عوامل دیگر موثرترند.
غالباً عوامل ژنتیک در شکل گرفتن بینی استخوانی نقش دارند؛در بیشتر موارد  داشتن بینی استخوانی و قوز بزرگ برروی  بینی عموماً  یک ویژگی خانوادگی است. اما ممکن است، آسیب های جدی تری مانند شکستگی، در پدیدار شدن یک برآمدگی مشخص بر روی بینی تاثیر بگذارد. در برخی موارد نیز مشاهده می شود که آسیب های دوران کودکی بعد از رشد استخوان ها در بزرگسالی پدیدار می شوند.

ویژگی و ساختار بینی های استخوانی
برای شناخت دقیق تر یک بینی استخوانی لازم است بدانید که یک سوم بالایی پل بینی از استخوان و دو سوم پایینی آن از غضروف تشکیل شده و  معمولا این ناحیه دچار برآمدگی و قوز بینی  میشود و درواقع بخش عمده‌ی برآمدگی ها در استخوان بینی در قسمتی از بینی به نام طاق غضروفی دیده می شود، این قسمت از بینی که شامل غضروف‌های کناری فوقانی و تیغه میانی بینی، هستند جایگاه خوبی برای انواع قوز و انحرافات خواهد بود  که به صورت چشمگیری قابل مشاهده است. 

جراح بینی استخوانی

با توجه به محبوبیت جراحی بینی این نوع بینی برای عمل زیبایی بینی بسیار ایده آل است .

بینی من استخوانی است پس بعد از عمل زیبایی بینی بسیار زیبا می شود ???

هرچند که بینی سفت و استخوانی با پوست نازک ایده آل مناسبی برای عمل زیبایی بینی محسوب می شود اما صرفا استخوانی بودن بینی برای داشتن ی ک بینی زیبا و متناسب ملاک نیست ، تبحر ، تجربه و سلیقه ی جراح بینی در آنچه شما از نتیجه ی عمل زیبایی بینی انتظار دارید دخیل است . چه بسا بسیاری از افراد با بینی های بسیار ایده آل از نتیجه ی عمل زیبایی بینی خود راضی نبوده اند و به ناچار اقدام به جراحی ثانویه نموده اند .

دقت در انتخاب جراح و دریافت مشاوره ی صادقانه از وی می تواند در نتیجه ی جراحی زیبایی بینی تاثیر گذار باشد .

جراح خوب برای بینی

یک جراح خوب برای بینی استخوانی می تواند به شما در رابطه با نوع بینی بعد از جراحی بینی استخوانی مشاوره ای دقیق و تخصصی ارائه دهد. معمولا عکس برداری از بینی پیش از جراحی می تواند در ترسیم بینی شما بعد از جراحی بینی استخوانی  اثر گذار باشد ، بعد از دیدن عکس ها در نمای نیم رخ و سه رخ و تمام رخ جراح به شما اعلام می کند که کدام قسمت ها نیاز به تغییر دارد و فرم تقریبی بینی شما در این مرحله نشان داده می شود .

نتیجه جراحی بینی استخوانی

از یک بینی استخوانی ، یا یک بینی عقابی که دارای قوز و بر آمدگی برجسته ای است می تواند یک بینی فانتزی و زیبا بدست آورد. به طور کلی بینی هایی از این نوع برای انواع عروسکی ، فانتزی ، طبیعی و.. مناسب می باشند . اما نکته ای که در جلسات مشاوره قبل از جراحی مد نظر است ، حفظ تناسب بین اجزای صورت و بینی است و البته فرم دهی بینی با توجه به فرم کلی صورت .

ممکن است یک فرد تمایل به داشتن بینی سربالا و عروسکی داشته باشد اما این فرم بینی با اجزای صورت وی تطابق نداشته باشد . در این مرحله نیاز است تا شما انتظار منطقی از جراحی زیبایی بینی داشته باشید و به نظریات جراح بینی در رابطه با مدل بینی احترام بگذارید و به وی اطمینان کنید .

البته جراحی زیبایی بینی برای افرادی که دچار وسواس فکری هستند به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا این دسته از افراد از هر نتیجه ای بعد از جراحی زیبایی بینی راضی نخواهند بود.

معاینه پیش از جراحی بینی استخوانی

قبل از جراحی زیبایی بینی لازم است تا پزشک  سابقه پزشکی بیمار را بررسی نماید . این سوابق شامل مواردی همچون معاینه‌ی مجراهای عبور هوا و انسدادها نیز می باشد  و در صورتیکه   بیمار پیش از این جراحی زیبایی بینی بینی انجام داده باشد و یا ضربه‌ای به بینی‌اش وارد شده باشد، در معاینه شرایط ویژه تری برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

اگر بینی دچار صدمه شده باشد همراه داشتن تصاویر قبل از حادثه می توانددر تصمیم گیری در رابطه با جراحی زیبایی بینی تاثیر گذار باشد . همچنین ضخامت پوست نیز در نتیجه جراحی بینی تاثیر گذار است .

معمولا پوست های نازک و صاف نتیجه ی مطلوب تری نسبت به پوست های ضخیم و دارای مشکلات پوستی خواهد داشت. همچنین مبتلایان به بیماری های پوستی نیز باید تا زمان درمان مشکلات جراحی زیبایی بینی را به تعویق بیاندازند .

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.